torsdag 12 februari 2009

Då har torsdagen gått med...

Och vad har det blivit idag???

Vad det gäller skolan inte ett dugg men hade en mysig sovmorgon med älsklingen och sen drog vi oss mot stan. Jag gick till biblioteket och fixade mig ett lånekort och älsklingen drog sig till skolan för att fixa undan en redovisning... Efter ett tag på biblioteket gick jag en promenad upp till hennes föräldrar och lämnade tillbaka verktygen som jag använt i skafferiet.

När älsklingen slutat för dagen kom även hon dit och vi bestämde oss för att gå till Pipes en pub här i stan på deras After work buffé... 39 spänn för öl och mat var inte alls dumt... Åt mig alldeles för mätt och sen gick vi på biblioteket och lånade lite film... Tänkte se Psyco i helgen när hon jobbar...


Lånade även lite böcker om bilbygge... Absitnensen efter att få skruva börjar göra sig påminnd. När jag flyttar upp hit på alvar måste jag hyra mig ett garaege och skaffa en hobbybil... Vet redan med nästan 100% säkerhet vad det blir men det får ni se med tiden... Ska inte avslöja alla planer här.

Nu ska jag se om älsklingen kan släppa tv spelet eller om man måste fejka ett strömavbrott för att ha en chans att ens få sig en kram ikväll.... Och hon kallar mig för nörd bara för att jag vänder mig om och kollar om jag bör en motor som låter lite extra gott.

Nu blir det nog en lugn helg för mig..


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar