torsdag 5 februari 2009

Här sitter man igen

Har haft en lugn och skön dag idag. Började med att göra frukost till hjärtegumman min. Gröt och mackor blev det. Gott som tusan tyckte jag.

När hon dragit till skolan satte jag mig ner och sökte lite jobb. Kan ingen jävel ge mig ett snart? Jag vill bli SAMBO!!!!

Efter det tappade jag upp ett välbehövligt bad och satt där och plaskade med tårna och mådde gott ända tills Älsklingen ringde och ville att jag skulle komma ut på stan. Vi möttes upp på biblioteket och sedan drog vi vidare och kollade på stan i snövädret. Snö är vackert men blött.


Vi lunchade på en Sushi Bar. Inte någon höjdare och inte heller vad jag skulle välja att käka inför en hel dag i skogen men helt ok i alla fall.



Nu väntar en mysig eftermiddag här och jag hoppas det blir mååååååånga fler av den vara. Love it!!

Ha det gött.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar