tisdag 10 februari 2009

Sol, snö och varm choklad

Är tre ord som kan beskriva den gångna dagen.

Låg och drog mig en stund efter att älsklingen gått till skolan innan jag satte igång med mina sysslor för dagen. Strax efter mitt på dagen kom hon hem och vi fixade lite matsäck.

Det blev en mysig promenad i solen och vi hittade ett litet vindskydd där vi la ut ett liggunderlägg som vi kunde sitta på. Blev en mysig stund med mackor och varm oboy.. Precis sådär som man minns dom stunderna när man var barn.

Hoppas garanterat på flera.


Mysigt värre Choklad är inte dumt




Fin Utsikt


I morgon ska vi förlägga ett besök på museet. Det ska bli riktigt skoj. Jag gillar att gå omkring och kika på museum och speciellt friluftsmuseum med en massa gamla byggnader.

Bilder och annat skoj från det kommer i morgon..


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar