tisdag 17 februari 2009

Tisdag och snar mitt i veckan..

Blev inte något skrivet igår. Hade som fullt upp med allt så det fanns ingen tid. Började dagen med en del jobb på examensarbetet. Därefter tog städningen an. Började på med en storstädning av hela köket... Hann inte riktigt klart tills Älsklingen kom hem men är iaf halvvägs. Så blev det en tur på stan och lämnade tillbaka mina biblioteksböcker och när vi kommit hem och ätit middag var jag så trött så jag somnade som en stock framför tvn.... Det var gårdagen i ett nötskal...


Idag däremot så tog jag lite sovmorgon innan jag tog tag i dagens skolarbete... Men nu när jag känner att jag fått nog har jag börjat förbereda lite inför dagens måltid. Kyckling och Broccolipaj blir det idag. Hoppas det blir gott...

Lägger kanske upp en bild på det när det blir klart...

Nej nu kokar grönsakerna... Åter till köket..


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar