måndag 9 februari 2009

Jag önskar jag var lika välutrustad som min pappa.

Ja vad det gäller verktyg och skruvar och sånt.

Har äntligen fått klart hyllorna i skafferiet. Inte mycket arbete effektivt men har tagit flera dagar. Började med att hämta skruvar samt låna skruvdragare och borrar i Fredags.

Fixade ena hyllan på ett litet kick..

Sen fann jag att en av listerna var 2,5 cm för lång och i och med att jag inte är hemma hos mig så finns ju ingen såg heller så i går lyckades jag låna även denna.... Tack svärfar.

Så när jag idag ska ta och göra klart allt så upptäcker jag att det saknas skruv så det blir till att ila iväg till han Classe från Insjön och köpa skruvar... Men nu finns ju några över till nästa gång... Har ju min början till ett litet sortiment som tar upp hela väggen i garaget... Fan vad jag längtar hem ibland....


Nu är i alla fall älsklingen på väg hem från skolan så nu får vi se vd det blir..

Ett litet axplock av vad man vill ha..


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar