onsdag 18 februari 2009

Så var ytterligare en dag till ända

Och det har väl i stort inte vart en så tokig dag. Två timmars promenad i kylan och jag glömde långkalsongerna det var väl det värsta. Men men det gick bra...

Blev en tur till returmarknaden med lite gamla prylar. Men allt fick vi inte med.... Volvo S60 är verkligen ingen praktisk bil. Helt värdelös om man vill frakta en tv i alla fall.

Så borde man väl kanske skriva om dagens bästa citat med. På väg hem så gick jag och Frida och småpratade lite om mina kompisar och om mina problem. Ni som känner mig vet ju att jag i alla tider haft problem med min övervikt och när jag säger det så säger Frida

" Varför nöja sig med ett 6-pack när man kan få en hel tunna"
Rätt gulligt sagt tycker jag..

Nu är det kväll och det börjar bli dags att sova. Får se vad morgondagen har att bjuda på.
Hoppas starkt på den omtalade fikabuffén...

Over and out

2 kommentarer:

  1. hahaha den där kommentaren va bra! :D Ja har en undran; Va är de för längd på avtappningskranen?

    /Malin (Fresk) snart östjämte ;)

    SvaraRadera
  2. Kan väl bara säga att hittills har ingen klagat och vad gäller flöde vid avtappning så har den tvärsurna radien på avtappningsröret större betydelse än längden.

    SvaraRadera