tisdag 17 februari 2009

Här var det febril verksamhet i köket.

Då var middagen förtärd och det blev riktigt gott... En paj med broccoli, kyckling, ärtor och tomat.

Efter middagen drog älsklingen igång med ett bullbak. Mums hoppas man får sig några bullar och ett stort glas kall mjölk ikväll. Var länge sen jag åt hembakade bullar sist.

Visst ser det hemtrevligt men min lilla kommentar om kvinnans plats föll inte så väl ut...
Och ännu värre blev det när jag lade fram mina belägg... "Jag hamnar ju så långt ifrån med mina 48or"
Hann i alla fall få en bild innan jag sprang ut....



Nu sitter jag här och känner inte riktigt igen mig själv...
Nej skämt åsido vi smågnabbas lite men det är hjärtligt och väl menat...

Nu börjar det lukta bullar så jag ska gå och köpa mjölk.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar