söndag 15 februari 2009

Sköna söndag..

Är en solig och fin söndag idag...

Som vanligt så gick älsklingen till jobbet i morse. Börjar snart bli en vana men idag har hon ett jävla pass tycker jag. Börjar 07:00 och slutar 21:00. För min del har dagen varit lugn och skön. Har kollat lite repriser på tv4 och varit allmänt slö.

Snart kommer älsklingen hem på lunch och efter att det är avklarat ska jag ge mig iväg upp till hennes föräldrar. Börjar nästan bli en vana men är ju kul att jag kommer överens med dom.

Ska bli kul att se hur det bli i deras vardagsrum..

Nu ska jag kolla på den sista filmen vi lånade på biblioteket senast. Kanske blir en tur förbi där och lämna tillbaka lite och kanske låna någon ny kul bok eller film. Dagens dvd heter The American Flok Blues festival 1962-1969... Hoppas på en del skön blues... Helt klart bättre musik än schlagerjippot som var igår...

Hellre B.B King än Måns Zelmerlöv för min del i alla fall.


Vet inte om man kan få in filmer från Youtube här men skickar iaf en länk på en av mina favoritlåtar.

I washed my hands in muddy waters

Okej då jag är lite smånördig på Rock ´n roll, country, blues och Eddie Meduza men men tycker nog vi ska skippa schlagern i år och skicka jämtlandsbandet Blue mountain boys till Ryssland i år.

Härliga pojkar


Var nog allt för nu...
Skriver nåt mera sen..


Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar