onsdag 25 februari 2009

Shopping

Var iväg på en liten runda idag och införskaffade lite jag behöver. Tyvärr var arbetsbyxorna slut så det blev inga men väl ett lass med T-Shirts

2 st trepack från Jula... Billiga och skaplig kvalité.
Sen blev det två stycken långärmade t-shirts från Dressman. Riktigt sköna och priset var enbart 149 spänn. Som hittat..

Sista fyndet blev något jag gått och kollat efter en längre tid... En ny mobil.. Min samsung jag köpte i våras har fått för mycket stryk. Blev en Sony Ericsson den här gången.
En T280I

Och inte var den dyr heller... Ligger skönt i handen och skapligt snygg.

Fick också en värdecheck från HM av svärmor. Den räckte till nya solbrillor och ett par vantar.. Skönt som tusan när man ska vara ute i solen.

Och till slut fick jag en T-Shirt av min flickvän... En från Blåkläder.
Riktigt snygg faktiskt...
Får väl arbeta av det genom att fixa golvsocklarna under helgen som hon drar till Stockholm.
Nu ska jag fortsätta plåga stackaren med anatomi.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar